7 tijdbesparende Value Added Services voor webshopeigenaren

Diverse Value Added Services kunnen de webwinkeleigenaar veel tijd besparen. Veel webshopeigenaren zoeken naar mogelijkheden om de processen makkelijker, soepeler en duurzamer te laten verlopen. Van de Scheur Logistiek biedt diverse Value Added Services voor een optimale effectiviteit voor webwinkeleigenaren. Wij geven u graag inzicht in 7 Value Added Services die u als webshopeigenaar veel tijd besparen.

1. Uw goederen op de juiste manier verpakken

Het verpakken, ompakken of bundelen van goederen kost veel tijd. Bestellingen moeten worden voorbereid en dat vraagt om veel tijd en aandacht. Wanneer u goederen door ons laat bundelen of pallets door ons laat ompakken, dan kunt u deze tijd besparen en op andere vlakken investeren, zoals in de groei van uw webwinkel. Uiteraard kunt u de voorbereiding ook volledig aan ons uitbesteden.

2. Producten labelen of opnieuw laten labelen

Het kan nodig zijn dat goederen van een sticker worden voorzien of moeten worden voorzien van een nieuw label. Staan de goederen bij ons opgeslagen? Dan kost het veel tijd en geld om de goederen uit ons warehouse terug te halen om het labelen zelf te verzorgen. Wij nemen u deze taak graag uit handen. In het warehouse kunnen de goederen van het juiste (nieuwe) label worden voorzien, waardoor de goederen niet verplaatst hoeven te worden.

3. Het samenstellen van goederen

Het kan om meerdere redenen noodzakelijk zijn om meerdere goederen samen te stellen. Hierbij kan het bijvoorbeeld gaan om het samenstellen van actiepakketten die u tijdelijk wilt aanbieden. Ook in dit geval geldt dat het veel tijd en geld kost om de goederen terug te halen naar uw locatie, zelf samen te stellen en vervolgens weer terug te laten halen naar het warehouse. Dit kan natuurlijk veel makkelijker! Ons ervaren magazijnteam kan de producten voor u samenstellen, waarbij wij de producten direct kunnen controleren.

4. Producten reinigen voor verzending

Producten kunnen om verschillende redenen niet (meer) schoon zijn. Wij vinden het natuurlijk – net als u – heel belangrijk dat uw klanten schone producten ontvangen. Is het noodzakelijk om producten te reinigen voordat deze bij de klanten worden aangeboden? Dan regelen wij dit graag voor u. Tijdens het reinigen van de producten kunnen wij deze direct op meerdere zaken controleren, op basis van uw wensen en eisen.

5. Producten repareren

Helaas kan het altijd gebeuren dat producten beschadigd raken. Indien mogelijk kunnen wij producten voor u repareren. Uiteraard leggen wij u de mogelijkheden voor wanneer reparatie niet meer mogelijk is. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat producten gewoon nog moeten worden gemonteerd voordat deze bij de klant worden aangeboden. Uiteraard bespreken wij ook hiervoor graag de mogelijkheden met u, zodat wij u volledig kunnen ontzorgen.

6. Het professioneel vullen van displays

Moeten er displays worden gevuld op professionele wijze? Dan kunt u ook deze taak met een gerust hart overlaten aan ons ervaren magazijnteam. Wij hebben een ruime ervaring in het vullen van de meest uiteenlopende soorten displays met de meest verschillende soorten producten. Door de displays voor u te vullen en helemaal klaar te maken, bespaart u veel tijd én geld.

7.  Producten klaarmaken voor verzending

Uiteraard kunnen wij al uw producten, groot en klein, klaarmaken voor verzending. Wij zorgen ervoor dat alles op tijd klaarstaat en wij kunnen zorgen voor het maken van een bezorgafspraak met uw klanten. Wij kunnen u het hele proces uit handen nemen, zodat u hier geen omkijken meer naar heeft.

Profiteer van onze Value Added Services

Van de Scheur Logistiek biedt de juiste Value Added Services voor webwinkeleigenaren om effectief tijd te besparen. Wij hebben een ervaren magazijnteam voor u klaarstaan en kunnen u alle zorg uit handen nemen. Wilt u meer informatie of advies? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.